Toimitusehdot

Yleistä

  • Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta - viiteen (2-5) arkipäivää. Kirjelähetyksiä Posti saattaa kuljettaa jopa 2-3 viikkoa. Mikäli on kiire, valitsethan toimitustavaksi paketin. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.
  • Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin yllä olevassa kohdassa.
  • Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivämäärään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esimerkiksi tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen, mikäli se on mahdollista.
  • Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Tiinuska on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
  • Toimitamme tuotteita vain Manner-Suomen sisällä (erikseen sopimalla myös ulkomaille). Kaikki Tiinuskan toimitukset tapahtuvat Suomen Postin tai Postnordin välityksellä. Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua niin hinnoista ja ehdoista on sovittava erikseen Tiinuskan kanssa.
  • Saat toimituksen mukana lähetteen, joka toimii kuittina ostoksestasi sekä takuutodistuksena.
  • Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.
  • Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Palautukset

  • Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa (vaatteissa ja asusteissa esimerkiksi laput paikoillaan). Merkitse mukaan tilaustietosi ja mahdollinen palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote, väärä koko tms.) nopeuttaaksesi toimintaamme. Palautamme maksun tilaukselta käyttämäsi maksupalvelun kautta heti, kun palautus on saapunut myymälään. Tilauksen lähetyskulua emme palauta asiakkaalle.
  • Kuluttajan tulee tehdä palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@tiinuska.fi tai puhelimitse 040 654 3084 ennen tuotteen palauttamista. Kuluttajan palauttaessa tuotteen / tuotteet veloitetaan palautusmaksu 6,90 €. Tilauksen lähetyskulua emme palauta asiakkaalle. Palautus lähetetään osoitteeseen: Asiakaspalautus, Tiinuska, Rovakatu 28, 96200 Rovaniemi.
  • Asiakaspalvelustamme saat Postin logistiikkatunnuksen. 
  • Voit palauttaa tuotteen myös myymäläämme.
  • Mikäli kuluttaja palauttaa tilauksen noutamattomana kahdesti tai useammin, on Tiinuskalla oikeus kieltäytyä myymästä kuluttajalle.
  • Mikäli kuluttaja palauttaa paketin noutamattomana tai jättää tilauksen noutamatta myymälästä, perimme 10 euron käsittelykulut. Tilauksen lähetyskulua emme palauta asiakkaalle.

 

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

  • Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee asiasta heti vahinkoilmoitus Postiin tai Postnordiin. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.